Rozwój w sercu alp

Szkolenie, które zmienia perspektywę
Projekt powstał we współpracy z dr. Mateuszem Grzesiakiem – międzynarodowym wykładowcą i przedsiębiorcą, który od ponad 13 lat szkoli w 7 językach na rynkach europejskich. W swojej pracy wspiera ludzi i organizacje w osiąganiu celów, łącząc interdyscyplinarne narzędzia psychologii z praktyką biznesową.
Celem projektu było stworzenie oferty dla klientów poszukujących świeżego spojrzenia, skutecznych narzędzi i realnych rozwiązań. Powstało zamknięte szkolenie w kameralnym alpejskim miasteczku – łączące wszechstronny rozwój z wysokiej jakości odpoczynkiem: jazdą na nartach, degustacją win i doskonałą kuchnią. Broszura miała oddać ten charakter – być elegancka wizualnie i spójna z treścią szkolenia.

Kolory
Kolorystyka broszury czerpie inspirację z chłodnych, krystalicznych tonów lodu oraz mroźnych pejzaży włoskich Alp. Dominuje paleta błękitów, szarości i bieli, które budują wrażenie świeżości, przejrzystości i spokoju – jednocześnie wprowadzając subtelną nutę surowej elegancji. Zimne odcienie tworzą wrażenie lekkości i nowoczesności, a jednocześnie symbolizują klarowność oraz skupienie, kojarzone z górskim powietrzem i lodowymi szczytami.

Motyw Przewodni
Aby podkreślić unikalny charakter oferty, w projekcie broszury wykorzystałem kompozycję opartą na delikatnych, płynnych łukach. Ich forma przywodzi na myśl miękkie linie górskich stoków, wpisując się wizualnie w zimowy klimat wydarzenia. Jednocześnie nadają one całości nowoczesny, dynamiczny rytm. Motyw łuków został konsekwentnie zastosowany na kolejnych stronach materiału, dzięki czemu broszura zyskała spójną, a zarazem charakterystyczną tożsamość wizualną – lekką, płynną i wyraźnie odróżniającą się od konwencjonalnych układów.
